onsdag 28 maj 2014

Tillbaka i Madrid

Jag landade i Madrid på morgonen vid halvtio tiden. Jag fick min väska direkt vilket var jätteskönt då jag kunde snabbt hoppa in i en taxi och åka hem. När jag kom hem så tog jag direkt en kaffe. Åh vad jag har saknat min Nespresso maskin, detta kaffet är det bästa som finns!

Min Nespresso

Det blev också en snabb vistelse till mataffären där jag köpte lite mat till ikväll och till min frukost. Det regnade något så otroligt när vi skulle handla så det blev till att ta fram paraplyn som vi inte har på flera månader. Himlen bara öppnade upp och regnet bara fall, nästan som sådant tropiskt regn som vi har i Malaysia, helt galet! Efter shoppingen så gjorde jag två goda mackor.

Frukosten

Det blev massa statistik pluggande idag då vi har våran tenta imorgon. Jag lyxade till det ikväll och gjorde en fläskkotlett, kokade potatis och gjorde en gorgonzola och svampsås. Maten blev sååå god om jag får säga det själv. Jag satte mig då och kollade på en film medan jag åt. Sedan somnade jag vid åttatiden då jag var helt otroligt trött. Tidsskillnaden har väl kickat in...

Min middag

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar