måndag 26 maj 2014

Lite pluggande!

Idag på morgonen stack jag med mamma till ett Zumba pass på gymmet. Mamma snackar alltid om dessa träningspass och resten utav familjen bara håller med utan att veta vad hon snackar om, så idag var det dags för mig att få hänga med. Jag var väl kanske inte sådär jätteoptimistisk när jag gick in på gymmet med det var faktiskt rätt roligt. Jag hängde med ganska bra och hade i alla fall en bättre taktkänsla än resten utav asiaterna bakom mig, det kändes bra i alla fall. Det var kanske inte något jättesvårt pass, men det kändes bra i benen efteråt. Jag hoppade sedan in i duschen på gymmet och gjorde iordning mig för att traska över gatan till pappas kontor. Där satt jag och pluggade ett bra tag innan mamma hämtade upp mig. Vi stack till One Utama då jag behövde köpa en snyggtröja som jag ska ha på mig imorgon då jag ska till F-Secure på ett möte. Mamma och jag hittade saker båda två som vi köpte, det var riktigt mysigt att gå runt där med mamma och titta på massa saker och ting.

Vi stack sedan hem och jag började packa iordning min väska då jag åker imorgon redan. Det känns helt galet att jag redan ska sticka imorgon, tiden har gått så himla fort. Eftersom mamma och pappa fastar idag så blev det bara jag och Fredrik som åt "riktig" middag hemma. Det blev den otroligt goda kyckling, ris och kurrysås. Åh så gott det var!

Middagen

Mammas och pappas sallader 

Efter middagen så stack jag ner och spelade squash med Fredrik och Jake. Det blev tre matcher och jag förlorade alla tre... Det var dock riktigt kul att spela igen då jag älskar racketsporter, men jag ska verkligen försöka bli riktigt bra på dem när jag kommer tillbaka till Malaysia nu till hösten.

Här spelas det! 

Vid elvatiden stack jag till kontoret för att hämta upp Kevin, vi skulle gå och ta en öl på ett ställe i Publika. Hans kompis hängde med också och vi hade det supertrevligt med mycket snack. Vid halvtvå var jag tvungen att lämna då jag har mitt möte imorgon och måste verkligen se till att jag är pigg och vaken. Jag körde ju så det blev inte alls några öl, men mycket trevligt hade vi ändå. Ett kanonslut på den sistakvällen här i KL för denna gången. När man kröp in i sängen sedan när man kom hem så var man riktigt trött och somnade direkt. Alarmet är satt på klockan nio imorgon så då blir det till att gå upp och göra sig redo för mötet. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar