söndag 11 maj 2014

Om exakt en månad är det sommarlov!

En Anna på lite bättre humör vaknade idag och gick upp och tog sig en ordentlig kaffe, mums! Fick ett jättefint meddelande från mamma som gjorde så att jag mådde mycket bättre, mina föräldrar är bara bäst. Grattis mamma idag på morsdag också, du är bäst och älskar dig otroligt mycket. Du ger mig styrka, inspiration och lycka genom att vara den fantastiska personen du är. Finns ingen bättre än dig mamma!

Jag satte igång med det sista på marknadsföringsarbetet, nu har jag skrivit 33 sidor i min marknadsanalys om Coca Cola så jag hoppas det räcker... Vill verkligen få ett bra betyg på detta då jag är lite nervös för tentan. Till lunch så hackade jag bara lite grönsaker som jag åt tillsammans med ett stort glas vatten. Jag älskar verkligen grönsaker, åh så gott det är!

Min lilla sallad

Paige kom tillbaka hem vid halvfem tiden och då bestämde jag mig för att jag var klar med allt arbete med marknadsföring för idag. Jag har nu studerat hur många timmar som helst så min hjärna är helt överanvänd. Jag satte istället på mig lite träningskläder och stack ut och sprang 3 kilometer och sedan gjorde ett 30-minuters pass hemma i lägenheten där jag började med att träna armarna och sedan gjorde olika övningar tills jag hade tränat varje liten muskel i min kropp - armarna, axlarna, övre magen, undre magen, rygg, rumpa, lår och sedan resten utav bena. Jag har en rutin jag brukar göra som är 20 reps per övning, hålla superman/planka/sidplanka i en minut var och massa andra saker, riktigt roligt faktiskt! Jag invigde också mitt nya linne jag köpte på H&M i förrgår. Det kostade bara 9,90 euro och är storlek S.

Mitt nya linne

En glad Anna tränar!

Jag hade lite New Girls på i bakgrunden medan jag tränade

Efter en härlig dusch så började jag ångkoka broccoli och morötter tills det blev helt perfekta med lite tuggmotstånd. Jag skar upp lite körsbärtomater, kokade lite couscous och skev up lite av min mozarella light osv. Jag gjorde sedan en dressing med grekisk yoghurt, lite pressad citron och sedan tog i lite utav min persilja/vitlök krydda och blandade noggrant. Det blev en jättegod middag och nyttig!

Middagen

Jag har börjat plocka fram lite saker som jag ska ta med mig till Sverige. Det är lika bra att börja ta fram lite saker nu så jag inte glömmer någonting som jag skulle kunnat ta med mig. Min väska väger nu 20 kilo så jag kan packa ner lite mer saker, min garderob är halvtom vilket är ett kanonbra tecken då jag säkert kommer få plats med det sista sedan när jag åker till Sverige igen i juni. Kanonbra! Det är en lättnad också att veta att jag kommer få med mig allt hem utan några problem. Nu ska jag lägga mig även fast klockan knappt är tio, jag är jättetrött och behöver verkligen lite extra sömn. Hoppas ni har haft en kanondag. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar