onsdag 7 maj 2014

Onsdag!

Idag direkt efter skolan så satte jag igång med att jobba på ett arbete som ska vara inne i juni. Detta är för att få extrapoäng och det känner jag skulle vara skönt att få. Dock är det rätt svårt!! Vi ska analysera olika börser och se vilka trender som de följer och massa annat. Väldigt svårt men tur att jag börjar nu så jag har gott om tid att fråga läraren om jag är på rätt spår eller inte.

Arbetet...

Efter vår lektion mellan sex och sju så bytte jag direkt om och satte igång med att träna. Det blev ett armpass, ryggpass och ett konditionspass. Jätteskönt var det!

Träning time!

Jag tycker faktiskt att man kan se lite resultat vid midjan. Jag hoppas på att få en liten mer tonad kropp så det går ju åt rätt håll i alla fall!

Lite resultat ser man väl?

Jag gjorde ett litet kvällssnack och det blev skurna morötter, gurka och äpple. Mums!


Efter en stund så blev det ett Skypesamtal med Nur. Det var verkligen kul att få höra hur hon har det och hur allt är i London. Känns som om tiden här i Madrid har gått så himla fort då jag faktiskt ska flytta tillbaka till London om "bara" drygt ett halvår. Vi ska bo tillsammans när vi kommer tillbaka till London i januari så det ska bli så roligt! Kommer verkligen bli ett fantastiskt år.

Fina Nur!

Nu ska jag sova, hoppas ni har haft en jättebra dag. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar