söndag 25 maj 2014

Tennis och Souled Out!

Idag ringde klockan klockan ett och jag var hur trött som helst fortfarande. Jag gick upp och gjorde mig iordning för att spela tennis. Vi alla åt snabb frukost och sedan begav pappa och jag oss iväg till grannkondot för lite tennis. Alla var på plats vilket var kul. Vi lirade väldigt länge och sedan gick vi ner till squashen och spelade lite där. Vid efter fem åkte vi tillbaka igen. Vi spelade ett bra tag med andra ord!

Tennis time

Som "lunch" (då klockan snart är halvsex) så blev det lite rester från igår, de vietnamesiska vårrullarna. Dessa är hur goda som helst så det blev perfekt som lite snacks innan middagen.

Mums!

Vi gick ut och åt middag med massa andra vilket var trevligt. Det blev en middag på Souled Out. Jag tog en Butter Chicken och sedan delade mamma, pappa och jag på en spinnach dip. Åh så god denna är!

Hela gänget

Jag skulle egentligen träffat killarna på kvällen men alla var så trötta från igår så det blev inte av, istället så åkte mamma, pappa och jag till Solaris och delade på en flaska vin och ostbricka. Supertrevligt var det också. Åh om några dagar åker jag tillbaka till Madrid, jag vill verkligen inte lämna KL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar