måndag 19 maj 2014

Sista måndagen med lektioner!

Idag vaknade jag klockan sju och började studera för mitt statistikprov som jag har imorgon. Det ska bli så otroligt skönt att få denna veckan överstökad med och "bara" sedan fokusera på tentorna. Det var faktiskt ganska kallt ute idag. Optimist som jag är så tog jag på mig en kjol och en t-shirt ändå, men det kanske inte var så smart då det blåste jättemycket och var svårt att hålla den nere, great! Alla andra på gatan gick med jeans och jacka, det kanske var lite väl mycket kläder men byxor hade nog varit en bättre idé.

Hejsan!

På marknadsföringslektionen så snackade Andreia och jag med läraren och då fick vi lov att göra våran presentation som egentligen skulle varit imorgon, nästa vecka då Paige har kommit tillbaka. Det känns kanonbra då jag slipper stressa över att lära mig hennes del och presentera den imorgon på spanska plus studera för statistikprovet... Skönt. Så jag var överlycklig!

Anna superglad

Efter lektionen idag som slutade klockan halvsex, så började det regna. Det har ju blåst hela dagen och varit molnigt så det här nästan varit "typiskt" regnväder. Det kändes dock konstigt att det regnade för det har det inte gjort på nästan hela tiden jag har varit här. Det var ju bara några droppar, det duggade lite, men jag hade öppen väska så jag tog stora steg hemåt.

Fy med regn!

Väl hemma så gjorde jag lite middag som bestod utav lite grönsaker och spenatblad. Ikväll ska jag plugga in det sista inför provet imorgon och sedan lägga mig i tid. Det ska bli så skönt imorgon när statistikprovet är över, jag hoppas verkligen det kommer vara okej och inte jättesvårt. Vi får två timmar på oss att göra provet så det ska nog gå bra, ni får hålla tummarna. Kramar och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar