lördag 3 maj 2014

Lördag

Imorse var jag tvungen att springa direkt till mataffären för jag hade verkligen ingenting hemma. Det är tur att den ligger så nära och att man inte bryr sig hur man ser ut då jag gick dit helt osminkad, i mjukisbyxor och flip flop. Livet är kanon! Jag skypade med mamma en stund på morgonen och sedan Cicci. Det var skönt att få prata lite med familj och vänner då man känner sig lite långt borta. Tiden här i Madrid har verkligen gått snabbt, men och så väldigt mycket upp och ner. Just nu längtar jag faktiskt lite extra efter mina kompisar och min familj, men det är väl bara naturligt? Inte många veckor kvar nu i Madrid så jag ska verkligen försöka göra det mesta utav tiden jag har kvar här.

Jag satte sedan igång och pluggade hela dagen. Ingen rolig dag men i maj har vi otroligt många inlämningar och uppgifter som ska vara klara så det är lika bra att sätta igång speciellt när jag ska åka till Sverige i några dagar över en helg. Hej och hå!

Marknadsförings studyguide då vi har ett prov den 12e

Det blev ingen träning idag utan jag vilade mina ben. Jag har haft ganska mycket träningsvärk idag så det var skönt att bara ta det lugnt. Jag gjorde en god cous cous sallad till middag. När jag hade pluggat i flera timmar så unnade jag mig att kolla på ett avsnitt utav Game of Thrones och sedan la jag mig rätt tidigt.

Mums!

Imorgon tror jag också kommer bli en dag med mycket plugg men ska ut och träna också så det kommer bli en skön paus. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar